|
Каталог статей
Apple третій раз поспіль очолив рейтинг найдорожчих брендів світу
Агентство Interbrand оцінило вартість бренду Apple в $170,3 млрд.
Рейтинг найдорожчих брендів світу агентства Interbrand третій рік поспіль очолила корпорація Apple.
Вартість бренду Apple агентство оцінило в $170,3 млрд, що на 43% більше, ніж рік тому.
На другому місці – бренд Google, оцінений в $120,3 млрд (+12% за рік). На третьому місці – компанія Coca-Cola ($78,4 млрд, -4%).
Далі в рейтингу розташувалися Microsoft, IBM, Toyota, Samsung, General Electric, Mcdonald's і Amazon. |
Категорія: Мої статті | Додав: Todoruk (05.10.2015)
|
Переглядів: 279
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
| | |