Інтерес українських користувачів Інтернету до новин
Українські користувачі пошукової системи Яндекс станом на літо 2014 року в 4 рази частіше стали шукати новини в Інтернеті в порівнянні з осінню 2013 року про це йдеться в дослідженні Яндекс.
"Зміна політичної ситуації в Україні в 2013-2014 рр також відбилася на запитах користувачів, перш за все про поточні події на сайтах з новинною інформацією. Наприклад, частка запитів зі словами" новини "або" новости "до літа 2014 зросла майже в чотири рази в порівнянню з осінню 2013 року ", - йдеться в повідомленні.
Також згідно з дослідженням, в рази збільшилося число навігаційних запитів з назвами сайтів популярних новинних видань. "Разом з цим люди не переставали цікавитися іншою інформацією, і список найпопулярніших в пошуку тем практично не змінився", - повідомляє Яндекс. Теми запитів можна об'єднати в чотири великі групи, пов'язані з різними сферами життя - роботою, освітою, дозвіллям, пошуком товарів і послуг. Приблизно половина всіх запитів українських користувачів - це запити про дозвілля: розваги, соціальні мережі, всілякі хобі, культурні заходи.