Якщо з історією створення компанії Apple, а також з основними віхами біографії Стіва Джобса багато хто вже знайомий, то питання звідки взявся логотип з надкушеним яблуком і що він може символізувати знає далеко не кожен. Історія почалася з перших кроків до створення власної компанії двох Стівів - Джобса і Возняка. Маючи в наявності непоганий запас знань, творчий ентузіазм, великі амбіції та гараж під склад, співзасновники Apple взялися за розробку перших моделей комп'ютерів на базі процесора «MOS Technology 6502». Зрозуміло, незабаром повинно було постати питання назви компанії і тут Джобс і Возняк проявили кмітливість. «Apple» - було вимушеним словом, обраним виключно з метою «обігнати» в телефонному довіднику компанію Atari. Після успішної реєстрації Apple необхідно було подумати над створенням логотипу. І тут слід зауважити, що Джобс і Возняк вкрай вдало вибрали назву для свого дітища. Таку назву цілком очевидно давало простір для фантазії дизайнера, що і підтвердилося згодом. Перший з найнятих художників недовго думаючи поєднав в розумі яблуко і прогрес і отримав на виході Ньютона. Таким чином Джобс і Возняк отримали свій перший логотип, який, сказати по правді, виявився громіздким і злегка незгідним діяльності компанії. І хоча стараннями дизайнера яблуко в лого стало асоціюватися з осяянням, прогресом і науковими досягненнями, виконання кульгало, тому йому не судилося супроводжувати компанію тривалий час.
Повторний захід Apple здійснила звернувшись до Робу Янову з рекламного агентства Regis McKenna. Дизайнер пізніше згадував, що робота почалася із зустрічі з Джобсом, який приніс художнику Apple II, мабуть для більшого натхнення. Після бесіди Янов відправився в найближчий магазин, купив цілий пакет з яблуками і принісши їх додому почав експериментувати з формою. Дизайнер розрізав плоди на дольки, навпіл, уздовж і поперек, намагаючись відшукати вірні пропорції, проте рішення виявилося куди простіше - так і з'явилося надкушене яблуко на логотипі Apple. Втім, існує версія, що дизайнер не надкушував яблуко, а просто змушений був намалювати його таким, тому як цілий плід виходив схожим на помідор. Також подейкують, що у фрукта було віднято шматочок з причини співзвучання слів bite (укус) і byte (байт). Спочатку зображення яблука було монохромним, але якраз в той час готувався до виходу Apple II з кольоровим дисплеєм і Джобс порахував, що логотип повинен бути також в кольорі. Янов на швидку руку розфарбував зображення і воно довгих 23 роки проіснувало в такому вигляді.
До слова, бос рекламного агентства намагався відрадити гендиректора Apple від використання кольорової поліграфії, мотивуючи це великими витратами на послуги друкарні, проте Джобс наполіг на своєму. Тільки в 1998 році зображення яблука знову стало монохромним.
До того ж існувало ще кілька варіантів інтерпретації фруктового символу. По-перше, в Середні Віки алхіміки використовували графічне зображення яблука як символ знання. З цієї нетривіальною інтерпретацією цікаво перегукується легенда про перший проданий Джобсом і Возняком комп'ютер за $ 666,66. По-друге, надкусивши фрукт з ціанідом помер відомий вчений, творець теорії штучного інтелекту Алан Тьюринг.