За підсумками жовтня Google оновив рекорд в частці трафіку, що припадає на пошуковик в Інтернеті. Показник інтернет-компанії склав 30,9%. Частка «Яндекса» впала до рівня 2012-го року (60%).
Істотне зростання популярності Google в Інтернеті почало відчуватися з травня. Тоді американський пошуковик додав відразу 1%. «Яндекс», який займав у той момент 62-відсоткову частку ринку, опустився до 61%. Тенденція надалі збереглася. Google свою частку нарощував, «Яндекс» - втрачав. До літа показники американського пошуковика досягли 29%. За 2 роки в Інтернеті Google «додав» 4,5%. «Яндекс», який раніше незмінно збільшував популярність, втратив 2,5%.
Представники «Яндекса» подібні коливання назвали незначними. Тут в якості причин змін назвали посилення дистрибуції на різних платформах. Так, частка Google зростає за рахунок браузера Chrome. В інших браузерах популярність «Яндекса» істотно більше. Втрати також компенсуються збільшенням попиту на «Яндекс.Браузер».